I-Calling
The solution creators

Multichannel

Multi-channel houdt in dat de klant de mogelijkheid heeft om via meerdere kanalen tot zijn of haar doel te komen. Er zijn verschillende manieren, zoals sociale media, live chat, enquêteformulieren, etc, hiermee kun je klanten beter ondersteunen in hun wensen en behoeften en aanmoedigen om feedback te geven op uw diensten. 

Als het gaat om klantenservice, dan is het belangrijk dat je de klant helpt met het bieden van meerdere opties. Door de ontwikkeling van de technologie is het mogelijk een groot bereik van potentiële klanten, comfortabel gebruik te laten maken van platforms zoals live chatten of social media-ondersteuning. Hierbij is het van het grootste belang, dat u als bedrijf hier ook helemaal op is voorbereid.

Wij bedienen uw klanten optimaal en vooral snel. Door onze ruime ervaring kunnen wij  u ook op de juiste manier adviseren over deze nieuwe communicatie kanalen en samen met u testen welke het beste bij uw onderneming passen.

Praktijkcase:
Voor een vliegtuigmaatschappij hadden we een hoog volume aan calls geregistreerd, na het installeren van de livechat, bleef het aantal contact momenten gelijk, maar was dit meer evenredig verdeeld over de verschillende kanalen. Klanten hebben altijd een voorkeurs communicatiemiddel.

Feedback van onze opdrachtgevers:
– wij hadden niets met whatsapp, maar de belangrijkste opdrachten kregen we zo wel binnen
– chat wordt steeds belangrijker voor ons, gelukkig wordt dit door i-Calling opgepakt
– onze mailboxen zijn nu altijd up-to-date, dat creëert heel veel rust