Marktonderzoek
i-Calling is gespecialiseerd in diverse markten en typen van marktonderzoeken. Dit kan variëren van klanttevredenheid-, communicatie- en evenement onderzoeken tot imago-, product- en prijsonderzoeken.
Door middel van marktonderzoek kunt u overzien of uw doelstellingen haalbaar zijn. U brengt de markt in kaart, onderzoekt wie uw klanten zijn, wat ze willen en waar u ze kunt vinden. Ook kijkt u hoe anderen in uw branche het doen en hoe u zich hiervan kunt onderscheiden. Die informatie is essentieel om een goede start te bewerk stellen.
Wij beschikken over diverse verrijkte bestanden met potentiële klanten waarbij wij op verschillende criteria kunnen selecteren, zoals o.a.: branche, startdatum, bedrijfsomvang, postcode, woonplaats en provincie. Al deze factoren zijn natuurlijk cruciaal voor een nauwkeurig marktonderzoek.
Bent u een startende onderneming en wilt u weten hoe u ervoor staat als beginnend bedrijf? Of is uw bedrijf al enige tijd operationeel?
Het is nodig adequaat te reageren op veranderingen in de markt. Door onze ervaring kunnen wij voor u een aanzienlijke tijdwinst behalen.