CRM
Onze agents werken met diverse CRM systemen, waaronder Salesforce, v-tiger, Radixx. Hierdoor kunnen ze extern alle werkzaamheden uitvoeren die uw eigen medewerkers normaliter dagelijks verwerken.
Met deze tool heeft u direct een hele afdeling tot uw beschikking. Elke projectmanager heeft minimaal 1 supervisor operationeel. Al het klantcontact kan adequaat worden opgevolgd door ons team.
– ervaren office specialist
– optimale afhandeling van inbound communicatie
– outbound telefonie is mogelijk
– integratie helpdesk, reserveringen, etc.
– incidenteel of structureel
Praktijkcase:
Voor een beursgenoteerde leverancier van professionele apparatuur houden wij al 5 jaar de klanten up-to-date in SalesForce. Door surveys te doen, worden gegevens verrijkt en aangepast. Tegelijkertijd kwalificeren wij deze relaties en initiëren wij sales acties en rapporteren wij het management. Door gedurende een langer periode toekomstige taken aan te maken, wordt de gehele organisatie geattendeerd op vervangingsmomenten.
Feedback van onze opdrachtgevers:
– 10.000 leads kwalificeren leek een onmogelijk taak. i-Calling deed het snel en doeltreffend
– met de juiste input, werkt het CRM nu voor ons
– na een screening van i-Calling, zagen we pas de mogelijkheden van ons CRM pakket
– op management niveau, haalt i-Calling de relevante informatie eenvoudig uit het CRM
– taken die enkele jaren geleden zijn gemaakt, worden nu omgezet in nieuwe omzet