I-Calling
The solution creators

Antwoordservice

Bereikbaarheid is voor elke onderneming essentieel en u zoekt hiervoor een gratis antwoordservice!

Voicemail en antwoordapparaten en doorschakelen naar een mobiel zijn slechts tijdelijke oplossingen. Gelukkig kiezen steeds meer bedrijven voor een professionele antwoordservice en wordt er dus altijd op een correcte wijze de telefoon aangenomen.

Bij het aannemen van bericht of het noteren van een telefoonnummer biedt deze service, veelal uitkomst. i-Calling gaat een stap verder. Onze sales agents scannen in bij het klantcontact naar verkoopsignalen en informeren de klant naar de mogelijkheden of maken direct voor uw organisatie een afspraak met een accountmanager.

Voordelen:
– Klant krijgt direct professionele feedback
– Ervaren en getrainde agent is voor uw lead direct bereikbaar
– Potentiële klanten worden direct opgenomen in uw bestand

Het gebruik maken van een antwoordservice komt vaak voort uit onderbezetting en/of gebrek aan tijd. Het argument van kostenbesparing wordt in het geheel vervangen door onze gratis service aangevuld met een aantoonbare omzetverhoging.

Wat bieden wij:
– antwoordservice in combinatie met telefonische opvolgdiensten
– doorverbinden naar vast of mobiel
– standaard operationeel maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 en zaterdag van 12:00 tot 18:00
– optioneel 24/7
– geautomatiseerde wachtrij structuur, dit betekend dat er altijd een  professional beschikbaar is
– ervaren agendaplanners en boekingsmedewerkers aanwezig
– chat, social media, email afhandeling

Praktijkcase:
Een fysieke telefoniste is verledentijd. Online beantwoorden wij de telefoon, chat, email en whatsapp. In plaats van 1 telefoniste zijn er altijd minimaal 3 operators ingeroosterd en wordt de communicatie altijd direct opgepakt. Doorverbinden naar de juiste personen of direct afhandelen van vragen door volledig opgeleide agents, levert gelijk tijdsbesparing en een optimale klantbeleving op.

Feedback van onze opdrachtgevers:
– onze telefonistes zijn nooit meer met pauze en we hoeven de receptie niet meer over te nemen
– we zijn vroeger en langer bereikbaar
– ons team kan ongestoord doorwerken, zonder dat de telefoon steeds rinkelt
– i-Calling levert extra collega’s, die veel voorkomende problemen, moeiteloos oppakken